Full rulle!

Idag har det varit fullt upp, först nu jag kunnat slänga mig på soffan. Började dagen med jobb till 16, direkt vidare för lite tårtkalas hos bror som fyller år på tisdag. Efter det åkte vi till Henrik's föräldrar för att lämna Love, vidare till krusenstiernska för att gå på teaterföreställningen "Hjälten från Kalmarsund". Och jag som precis sa att jag aldrig vinner nåt vann 2 biljetter via en facebook-tävling. Och som om inte det vore nog så lyckades även H också vinna 2 biljetter :) Så med 4(!!) biljetter hade födelsedagsbarnet och min mamma turen att få följa med. Nu när vi kom hem så har vi packat lite inför imorgon då åker vi till Byxelkrok dit Love och svärisarna åkte upp redan ikväll.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0