ordning

Igår somnade Love för natten vid 18.45 (!!!), han vaknade vid 2-tiden och ammade lite och sen var det god morgon vid 06.00. Vilket jag hade tyckt var lite tidigt i vanliga fall, men idag skulle jag till jobbet vid 07.00 för sommarutbildning och då fick Love såklart förlja med så det var lagom att han vaknade då.

Utbildningen höll på i nästan 3 timmar så jag hade honom i babybjörnen till att börja med, sen blev han lite rastlös där så jag tog ur honom och bar honom bara på armen, det är tungt att bära runt på 9 kilo som slänger sig fram och tillbaka i famnen i nästan 3 timmar, men det gick bra, han var iallafall tyst och snäll hela tiden och störde inte alls.

Love´s förmiddagslur blev störd och blev därmed inte alls av idag, men som tur var tog han igen det på eftermiddagen istället och sov då från 12.50-16.10 och så somnade han för natten nu vid 20.00.

Så! på lördag börjar jag jobba :) varannan helg blir det då, fram tills jag börjar som vanligt igen i Januari, det ska bli så himla roligt att komma igång igen!



Kommentarer
fia

vad kul! vad jobbar du med? jag jobbar sex dagar i månaden, det räcker bra. då njuter man mer av hemma dagarna... ;)

2012-04-11 @ 11:08:43
URL: http://sandstedt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0