Vilde

idag har jag verkligen märkt att vår lille vilde inte får plats där inne längre, han har rört sig så sjukt mycket idag, det gör han ju varje dag men idag har det varit extremt, det är stora våldsamma rörelsen, man märker verkligen hur lite plats han har kvar, ont gör dom också!!

hörde idag om någon som födde en bebis på över 5 kilo, känner på mig att lillprinsen är i den klassen också..

vilket gör mig ännu mer nervös för mötet med BM i morgon, och då tänker jag mest på vågen, och att jag är rädd att han inte fixerat sig än. uscha, vill bara få det mötet överstökat!





ska kika på en lägenhet i morgon bitti med, men det berättar jag mer om när vi varit där.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0