V.40

detta är veckan som alltid varit riktigt långt borta, vet inte om jag alls har förstått att den skulle komma, inte så att jag trodde att jag skulle föda för tidigt utan bara att hela graviditeten fortfarande är så overklig, så att jag nu är i vecka 40 känns helt sjukt faktiskt, hoppas nu bara att vi stannar där och slipper vecka 41.

bild har vi här, och nu vet jag inte om det går att bli mycket större, får dagligen frågor om det är tvillingar!




det är galet vad jag längtar nu, inte bara för att jag har sån foglossning så jag inte vill gå längre, utan för att jag verkligen längtar efter att så se honom, klappa hans lilla huvud, hålla om och bara mysa med honom!!

kom ut nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0