V.37

vecka 37





städfredag är det här hemma idag, dock är jag inte så effektiv då jag har så ont i kroppen nu, känns som det blir värre och värre för varje dag, revbenen på höger sida gör fortfarande sjukt ont och foglossningen är mycket värre än den var för några veckor sen, nu gör det verkligen ont, och jag rör mig som en 95-åring
men jag gör så gott jag kan iallafall och det blir typ städning 5 min, vila 20 sen håller jag på så :)

precis nyss ringe dom från IKEA och dom kommer leverera soffan redan på tisdag istället för på fredag!! underbart, dock jobbar Henke i karlskrona på tisdagar så jag kommer få ta emot den här hemma alldeles själv, känns lite läskigt, men det ska nog gå bra.

snart ska jag börja med fredagsmiddagen som jag tänkte ha färdig tills Henke kommer hem!

hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0