Lägenhet!

Henrik och jag var ju och kollade på en lägenhet nu på morgonen, en trea lite mer in mot stan som ligger på en innergård på Esplanaden/Linnégatan. Och den var jättebra :)

Den ligger på första våningen med en liten uteplats istället för balkong, lagom stort kök, klädkammare eller "walk in closet" som jag vill kalla det!

tv i tvättstugan och bastu som man kan boka :)

Jag har haft sån ångest över detta med att vi bara bor i en tvåa, och visst behöver inte lillprinsen eget rum nu, men tiden går fort, de små liven samlar på sig en hel del grejer, och det är svårt att få lägenhet här i Kalmar, och köpa hus är vi inte redo för riktigt än så det känns jätteskönt att det löste sig på bästa sätt redan nu :)

Det får bli en lugn nyårsafton för flyttlasset går 1 Januari!

jag är så glad, så glad, så glad :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0