BB-väskan

shit det närmar sig förlossning, för varje dag som går är vi en dag närmare förlossningen. Tror inte riktigt att jag förstått att den i princip kan starta när som helst, jag tror absolut inte att han kommer för tidigt men ingenting är omöjligt.

Har iallafall börjat packa BB-väskan lite smått, men det är ju skitsvårt vad tusan ska man ha med sig! har ju aldrig varit med om att föda barn innan, vad pallar man och vad pallar man inte.. känner mig förvirrad!

och så har vi bebiskläderna, det är så svårt att välja, vill ju ha alla kläder på samma gång. Henrik fick hjälpa till att välja ut vilka vi skulle ta med så får vi se på BB sen vad det blir först.




4 par byxor, 4 par bodys, 2 pyjamaser och en jumpsuit blev det iallafall, och så mössa och strumpor såklart.


Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3

Åh så mysigt!

Kan råda att ta med mjukt toalettpapper, lite tjockare bindor (de på BB är extrema, fast goa att ha), och myskläder! De va nog de viktigaste för oss.

Kamera och sånt står ju på första plats men de glömmer man ju inte :)

2011-09-09 @ 13:38:55
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Josse

Jag har en gammal bb-väska-packlista i bloggen långt ner under kategorin bebisförberedelser! mjukt toapapper hade vi också, hade nog inte överlevt annars! Apotekets nattbindor av märket apoliva var superbra hemma efter då man typ bara får 3 såna från bb om man inte som jag tigger till sig flera! always och libress kan slänga sig i väggen!

2011-09-09 @ 15:41:16
URL: http://josseochgibban.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0