Tandläkaren

Jag har varit hos tandläkaren idag, fick ta med mig hela familjen dit :) Henrik och Love fick sitta i väntrummet under tiden, jag var lite orolig att Love skulle ha lite skrikfest där och att Henke skulle behöva gå ut och promenera honom, men han skötte sig fantastiskt bra och var lugn hela tiden.

Själv hade jag jättefina tänder, visdomständerna har vuxit upp lite mer sen sist men annars inget nytt, dock är jag nu 820:- fattigare, förstår inte hur det kan vara så dyrt bara för en undersökning!!
Love på vägen hem
nu har han sovit i tre timmar och det är helt sjukt hur mycket jag saknar honom när han sover!


Kommentarer
fia

gud vad han sover! våran lill-kille sover två-tre timmar i sträck bara. även på natten..

ammar du? :)

2011-10-25 @ 12:16:00
URL: http://sandstedt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0