Lite hemma-spa

idag har vi jag varit så grymt trött och matt i både kroppen och huvudet, har nästan känns mig sjuk, så vi har nästan bara varit hemma och väntat på bebisen.


henke fixade ett litet hemma-spa till mig, fick ett typ av "gele-spa-bad" av honom i julklapp som jag inte hade testat än, så vi tyckte att idag var en perfekt dag för det, så han tappade upp gele-badet satte på musik, tände ljus och jag passade på att lägga en ansiktsmask också.




det var supersvårt att ta sig i badet för det var galet halt, men det gick bra, sen låg jag där i och njöt av lite avslappning, själva gelen var som genomskinlig gröt typ, ganska märkligt att bada i och tyvärr blev det kallt ganska fort, men det var en trevlig upplevelse!!

sen tog vi en liten kvällpromenad och lyxade till det med kaneläpplen i ugn när vi kom in :) bebisen är vild som vanligt och dagen har varit toppen, fast trött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0