dagen idag

La Love i sängen vid 23.30 igår kväll, vaknade av att han hade lite "håller-på-att-vakna"-ljud för sig, men jag låg kvar och väntade på att han skulle börja skrika, det händer nämligen att han somnar om och då vill jag ju inte plocka upp honom.

Men efter en stund så hörde jag att han skulle börja gråta vilken sekund som helst, så jag stiger upp ur sägen, som tar ca 3-4 sekunder när man är trött, och när jag reser mig och tittar ner i Love´s säng så har han somnat om igen.
 
Så då gjorde jag det med, och vaknade inte igen förens Love vaknade nästa gång 04.30 :)

vid 9-tiden tog Henrik Love och åkte iväg till bageriet för att köpa frukostfrallor, så jag passade på att försöka somna om en stund, men det gick inte, skönt var det iallafall att bara ligga och dra i sängen tills frukosten var serverad!




När vi hade haft en riktig långfrukost tog vi vagnen och gick ner till Team Sportia och köpte ett par nya skor till Henrik, Love som somnar så fort vagnen börjar rulla var inte glad i butiken då vagnen stod still, det var varmt och jag misstänker han ogillar shopping lika mycket som sin pappa, så det blev lite skrikfest där inne.


Med ett par skor rikare gick vi hem, packade in oss i bilen och åkte till Blomsterlandet för att kolla på krukor, samma sak där, skrikfest igen, men vi hittade inga krukor som passade så det blev en kortis där inne.

Resten av dagen har vi bara varit hemma och myst i soffan :) God natt


Kommentarer
Josse

Åh vilken liten guldklimp ni fått! Han blev ingen 5-kilos-plutt! Bara en liten en ju!! Stort grattis! Har du lust någon dag sen när allt lugnat ner sig, kan vi ta en fika, vi mammalediga!! Kram på er!

2011-10-26 @ 10:23:48
URL: http://josseochgibban.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0