BM 3/10

tyvärr var jag tvungen att gå till barnmorskan idag med men nu hade blodtrycket gått ner till normalt, dock var det lite mycket äggvita igen så jag fick med mig stickor att kissa på här hemma.

förövrigt så fattar jag inte hur jag har lyckats med detta det är helt sjukt, men har gått upp 3 kilo sen i torsdags "o men jag sa inte det till BM, varken henke eller jag kände att vi orkade höra på hennes tjat om att jag inte får gå upp mer och vi/jag måste tänka på barnet, vi tänkte att vi ska ju ändå föda vilken dag som helst, så jag ljög och sa att det stod på samma som i torsdags..

nästa tid är på måndag men snälla bebis kom ut innan dess!!


sen har vi återigen varit inne med bilen, fick ju en tid för att koppla ur airbagen förra fredagen, satt och väntade i en halvtimme, sen kommer dom och säger att dom tyvärr inte hade grejer hemma för att fixa det så jag fick åka hem igen, dom ringde förra veckan och idag fick jag en ny tid och nu fixade dom det, tillochmed drog dom av på priset för besväret och jag behövde "bara" betala 2000:- istället för 2500:- det tackar jag för!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0