ikea

På eftermiddagen åkte vi till IKEA en sväng för att köpa lite fler små-handdukar till alla Love´s små spektakel, fast små är dom ju inte, helt sjukt hur mycket som kan komma ur en sån liten människa. Men nu köpte vi 2 paket till för dom går ju åt som "smör i solsken". 40 stycken måste väl räcka.

Ville även kolla på deras julpynt, men det var Love inte alls med på, Henke tog upp och försökte trösta Love lite medans jag sprang egenom pyntet lite snabbt.




När vi ändå var ute i Hansa City så passade vi på att åka in en sväng på Rusta och hälsa på mina arbetskamrater och handla nödvändigheter som tvål, tandkräm och handsprit

jag får alltid samma känsla när jag kommer in där- jag saknar verkligen jobbet!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0