Finbesök!

Igår sprang hela dagen iväg och det beror på att jag hade mina fina HV-brudar fån gymnasiet på besök, nästan hela ligan lyckades vi samla, bara Anja som fattades, roligt att vi lyckades få ihop så många ändå det har vi inte lyckats med någonsin sen vi tog studenten för 5 år sen, det beror ju såklart på att det bara är jag och Alexandra som fortfarande bor kvar i Kalmar, se andra bor nu mer i Stockholm, Göteborg och Linköping.



Tilda, Love, Amandra, jag och Alexandra

något som är helt otroligt roligt är att även Tilda väntar en liten bebis, både hon och Alexandra ska ha till våren med bara 3 veckors mellanrum :) jag är så himla glad för deras skull!

Senare på kvällen var vi hos Henriks föräldrar på middag, även Henkes ena syster var på besök, och fick träffa Love för första gången!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0