Fika på stan

Har inte vågat ta steget och fika på stan med Love än, han gillar ju verkligen inte att vara still. Men idag gjorde jag det! Tillsammans med Alexandra och lilla Signe och så en vän till Alex och hennes dotter som är 10 dagar yngre än Love.

Precis som jag trodde så ville Love inte alls sitta still på stan och prata om förlossningar och annat tråkigt, så han började gapa direkt, jag försökte trösta på alla sätt men inget hjälpte, så det var bara att sätta sig och amma.

När han låg och åt så brakade han loss i blöjan, jag kände att han blev blöt på ryggen, jaha bajsat igenom!! Tur att jag hade extrakläder med mig.

Trots att han både fått mat och ny blöja OCH nya kläder så var han inte alls nöjd så vi fick gå en promenad istället.

Självklart var dom andra bebisarna hur snälla som helst och bajsade inte igenom deras kläder, det är tur att han är så grymt söt :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0