24 Nov

vet inte vad det är med tiden 01.30, men det är den tiden Love har somnat 3 nätter i rad nu.

idag tog Love och jag vagnen in till stan för att möta upp Therese och lilla Maria, dock blev det så att jag pratade alldeles för mycket så jag glömde nästan bort att titta på kläder, ett par byxor kom jag hem med iallafall- till Love såklart :)

Han somnade i bärselen här hemma 11.30 när jag gjorde mig iordning sen sov han igenom hela shoppingrundan och vaknade först när vi kom hem igen, vid tre-tiden. Och då var han hungrig!!

Sen somnade han om igen och det har varit så lite hela dagen sen dess, att han har småsovit mest hela tiden. Henrik slutade jobbet klockan 8 ikväll och skulle direkt åka upp till jaktmarken för att lägga ut mat till vildsvinen, och det är en resa på 3 timmar allt som allt, han tog lillprinsen med sig så jag får lite ensamtid och hinna tvätta och plocka lite, dock sover väl han antagligen hela bilresan också och jag riktigt fasar inför natten som antagligen kommer bli en hel del vaken.






Kommentarer
Therese

Vilken tur att du hann hem ordentligt innan han vaknade och då var det väl panik i lägret kan jag tänka mig =)

Det var en mkt trevlig runda på stan och jag tycker inte alls att du pratade en massa, det är ju skönt att få ur sig allt det där man tänker på som småbarnsmamma till en annan som förstår...så var det för mig...

Kram

2011-11-25 @ 09:23:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0