v.23

var på stan med Elin i onsdags, och fast att jag inte borde köpa mer till bebisen nu, så kan jag inte låta bli när jag springer på nåt jag vill ha. jag är dock inte en sån som kan köpa allt jag ser i alla butiker som man kanske skulle kunna tro om mig, men det blev lite ändå.



en jumpsuit med tryck av hängselbyxor :)




ofta när man ser kläder med tryck på så är det bara tryck på framsidan
men denna var även tryck på baksidan så det gillar jag skarpt!





detta blev det också



och så detta :)





elin skulle köpa en ny ridhjälm, men det blev istället nya tävlingsridstövlar,
när vi kom hem var hon så glad att hon var tvungen att testa hela tävlingsoutfiten

snygg är hon tycker jag




och så har vi magen idag v.23

 



i eftermiddag/kväll blir det jobb :)
trevlig fredag alla!!


Kommentarer
Sandra

Jättefina barnkläder! :)

2011-06-05 @ 07:41:11
URL: http://shabbychicme.blogg.se/
Maja

vilken fin mage du har:) vet hur det är, man försöker att inte köpa för mycket innan de kommer, men det är omöjligt:)

2011-06-05 @ 08:18:35
URL: http://mcaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0