det är galet vad han växer!

nu måste jag varna för mycket naken hud- från mig, för er som inte vill se det!

jag har själv svårt för att folk lägger ut bilder utan några byxor på sig ^^ men när jag tog dessa bilder var det inte tänkt att någon skulle få se dom, men när jag insåg hur sjukt fort han växer bara måste jag visa upp dom för de som vill se :)

bilden tagen 2 maj





bilderna tagna 16 maj

 


och sen till det som jag tycker är helt galet sjukt bilden jag tog idag 20 maj,
 alltså det är bara 4 dagar efter bilderna ovan



nu är det inte bara en sjukt utstående kula mitt på magen utan nu börjar den se lite ut som den ska!


och sen en stående bild från idag v.22




tänk att han är där inne, vår lille valp, och oj vad vi längtar efter honom!

henke sa i måndags: "jag tycker han kan komma nu valpen..!"

jag vill bara få hålla och krama om honom!!

men det är jättelåg tid kvar..



over and out.



Kommentarer
Sofie - tvillingmamma

Ja magen växer snabbt som attan :) MYYYS!

2011-05-20 @ 14:16:53
URL: http://sofien.blogg.se/
Thina

Äntligen får Henke och även du vänta på något, den här gången finns inga genvägar... 18 v kvar...

2011-05-23 @ 14:47:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0