1 maj

min valborg var bra, mys med familjen, tacos hemma hos mamma sen kolla på brasan ute i nickebo, bra kväll.

har varit ledig hela helgen vilket gjort att den gått supersnabbt, vilket är bra, för jag längtar så galet mycket, nu är det bara i morgon också sen är det tisdag och då ska vi på ultraljud och se vår bebis igen och få veta vad det är för nåt!!


får väl se om vi delar med oss om nyheten eller om vi håller det för oss själva..!? ;D

eller vad tycker du?




en gammal bild från i julas när Tove och jag var på skälby och klappade kaninerna :)



jag klappade även en get, så jag var tvungen att slänga vantarna sen,
dom luktade nåt fruktansvärt!


får se om jag bloggar nåt innan ul annars hörs vi nog på tisdag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0