Söndagen

igår var det söndagsmys, jag jobbade till klockan 15. sen åkte jag hem och hämtade henke, vi åkte in till stan för att äta kinamat, efter det var det matkoma i soffan en sund.

men då blev jag så trött så vi var tvugna att komma igång lite igen så jag började städa här och henke badade Allis, som verkligen var i behov av ett bad, i morgon går vi på och trimmar honom lite så han blir sommarfin i pälsen :)





och så har henke och jag spelat minigolf, mycket roligt och jag vann ju självklart





haha superförvånad att bollen gick i " )

på fredag är det midsommar!


Kommentarer
Emma =)

Myyys, vi får spela lite minigolf när vi kommer hem! Grattis till vinsten! =D

2011-06-20 @ 22:10:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0