jag skrattar varje gång jag ser mig i spegeln..

varför skulle jag på det, kunde jag inte bara låtit det vara!?

gav mig på att slinga håret blont idag, det skulle ju bara bli lite sommarfresht..

före



megautväxten "o





efter att jag hade slingat ungefär halva håret tröttnade jag och bara kletade i resten lite..
samt att jag hann kolla på hela project runway innan jag kom på att jag hade färgen i håret..


nu (och håll i er nu) ser jag ut såhär "w



känner mig som 14 år igen.. men har jag luggen åt vänster stället är det inte lika illa iallafall.. (det är tvärtom i spegeln)




fick ändå en hel del positiva kommentarer om det idag, men jag vet ju att alla inte är lika ärliga som jag ;P

aja nu får det vara för jag orkar inte göra om det..





Kommentarer
Malin

Haha men jag måste ju vara bakom flötet ;-) såklart man säger studentbalen ;-) du är klok du :-)

2011-06-07 @ 23:16:43
URL: http://vi2blir3.se
Emelie

De var väl inte på illa? trodde du hade försört dej helt :-)

2011-06-08 @ 08:59:16
Linnea Granström- Mamma till Ebba ♥

Jag tycke inte heller det var hemskt :)



Taack för kaffe tipsen :D

2011-06-08 @ 12:48:19
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0