Helgen.

igår åkte Henrik och jag upp till Byxelkrok på Öland för att kolla på svärföräldrarnas nya sommarhus :)

vi åt lunch, slappade, gick ner till hamnen/stranden, åt glass och grillade, mycket trevligt!











glass storlek liten, är nyfiken på hur stor en stor glass var!


i lördags grillade vi hos min mamma, dock inga bilder därifrån, mysigt- dock ösregn

dagen har tillbringats på möllstorps på öland tillsammans med Elin och Theresia så nu är jag mycket solbränd, 4 dagars ledighet har jag blivit bortskämd med, så i morgon måste jag tillbaka till jobbet igen :)

god natt


Kommentarer
Tove Hermansson

vilken rolig skylt. skitfula plastskor :D hahahahah.

2011-07-29 @ 15:08:47
URL: http://muaha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0