en hel del kuddar.

nu när jag bäddade in nytt i sängen kom jag att tänka på att vi har en hel del kuddar i sängen, jag vet att många av mina vänner tycker att jag har många kuddar när jag sover, 4 stycken, men då ska ni veta att min kära vän henrik har 7 stycken när han sover




visserligen travar jag upp mina på hög och sover så, medans henke vet jag inte riktigt vad han gör med alla sina, varje kväll bygger han upp någon slags fotöljkoja med sina sen somnar han så, men när man vaknar på natten så sover han på sin arm kuddarna ligger utpridda lite överallt, hälften ligger på golvet, en uppepå mitt huvud (henke snarkar värst av alla i hela världen och jag är mycket snark-ljudkänslig) och resten runt omkring i sängen..




det bästa, skulle aldrig ligga skönt i sängen om jag inte hade mina 4 kuddar att sova på, inget konstigt alls tycker jag, kanske är det så att mina axlar är jättebreda så jag skulle ligga med huvudet i luften när jag ligger på sidan om jag inte hade alla mina kuddar :)





magen :)

jag undrar vilket datum han tänker komma ut..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0