tisdag

jag körde henke till jobbet idag, och efter det unnade jag mig att köpa lite Irish cream kaffe, det är verkligen att unna sig för det kostar 62:- per 250g och så jordgubbar med fil till det, smakigt!

insåg just att vi redan är halvvägs in i vecka 28 och jag har inte lagt upp några nya bilder på magen, en sak till som jag insåg när jag tog bilder på magen både i fredags och idag är att den ser mycket olika stor ut beroende på (antar jag) hur man vilklar kameran, jag ser magen som ännu större än dessa bilder visar så jag tycker ingen stämmer in på hur den ser ut in real life, så jag lägger upp alla.


bilderna som jag tog i fredags:






och så bilderna jag tog idag:






nu ska jag ta mitt kaffe och sätta mig på min soliga balkong och läsa lite tidningar som kom med posten idag.

:)


Kommentarer
Emma =)

Guuuud vad du växer =D Myyysigt!

Nu längtar man till lilla grabben kommer ut!!!

Ser såååå mysigt ut att ha en sån bäbismage!

Kraaam på er båda! <3

2011-07-05 @ 16:04:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0