födelsedagsbarn!

idag är det jag som är födelsedagsbarn, 24 år redan, insåg just att min åldersnojja inte är lika extrem som vanligt, och det beror nog mycket på att bebisen är på väg :)

fick både frukost, sång och paket på sängen av henke i morse, det var så mysigt! men sängmyset var inte så långvarigt för jag var tvungen att åka och jobba 9,30-18,30. men när jag kom hem fick jag finmiddag med hemmagjord snitzel och potatisgratäng :) 


igår var vi på Ölands Djurpark och kollade på de stackars djuren samt badade lite.


sekunderna efter att denna bilden togs, kissade apan rakt ut på Isak













mamma och Henke i parisehjulet






jag slappade lite medans de andra letade efter bortappade barn..










nu var det roliga slut, imorgon börjar en ny vecka som är helt fullbokad!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0