emelie+emma=gaddning

eftersom att emma flyttar ifrån mig på lördag så hade vi en heldag tillsammansidag, och gjorde saker vi alltid gör!

vi började med en kaffe hemma hos mig :)




då överaskade jag emma med ett kompisarmband som jag köpte i London!


liiite töntigt kanske, men det passar oss bra :)

efter kaffet åkte vi in till stan och bokade en tatueringstid!! egentligen hade han inte tid idag, men han var på gott humör så vi fick komma ändå, då var det bara 6 timmar av nervositet att fördriva.


vi gick lite på stan och sen åkte vi ut till lindsdal och lunchade på kalmars bästa gyrostallrik på Bella




gott som fan, sen var det dags för kaffe igen och vi köpte take away kaffe och åkte över till öland, haha där vi nästan körde fast med bilen!


tillslut var det dags för tatueringen, och jag fick börja som tur var för annars hade jag bangat!!

lite utmätning så att den hamnar rätt!




10 minuter senare var den klar, och jag är såååå nöjd :)




Emmas :)




:)





I will always be your soldier
I'll be marching by your side
I'm not deserting
I'll be there for you
Oh please believe in this oath of allegiance

Oh, I will be strong for you, I will belong to you
Carry you, bleed for you
Run for miles

I will always be your soldier



det blev verkligen en jättebra dag :) jag är så glad att jag får ha dig i mitt liv Emma!

Tack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0