marabou mango!

henke och jag testade marabous senaste smak mango!


och jag kan inte vara mer besviken,

1. när jag fick tag på en bit märkte jag att den var mycket plattare än den vanliga 200 grammaren, och mycket riktigt den är ju för böverlen bara 180 gram!! stort minus!

2. när jag börjar tugga på den så känner jag att mina näsborrar vidgar sig till max, som dom gör när man äter nåt som man inte tycker är så gott, men kunde inte sätta fingret på smaken! då säger henke "mögelost!?" och återigen mycket riktigt den smakar ju för böverlen mögelost!!

3. jag kan inte förstå hur den kunde gå igenom godis-smakar-kontrollen!!






slösa inte pengar på den, utan köp en som du vet är god, typ vilken annan som helst, förutom "vinter"



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0