Onsdag

Vid 8-tiden i morse var jag pigg, det har aldrig hänt sen Love kom. Så jag gick upp och duschade, L sov fortfarande så jag la mig i sängen igen och vaknade vid 11 av att L hade vaknat.

Tycker inte att det är okej att sova så länge, men det var ju inte meningen att jag skulle somna om. Men då kändes det som att vi kunnat fortsätta ha pyjamas på oss hela dagen.

Men det hade vi inte tid med för vi blev hembjudna till Alex och lilla Signe som hade mini ÖF hemma, Ida och lilla Nellie var också där.

Jätteroligt, dock märkte jag nästan inte att jag hade Love ned mig då han bara satt snällt i mitt knä hela tiden och stirrade ut TVn i princip. Kände knappt igen honom då han alltid är som en liten studsboll annars!

Men nu är han som vanligt igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0