Julbak

Jag är så dålig på att updatera när det väl händer något, men jag har så mycket annat att göra och bloggen kommer verkligen i sista hand nu sen Love kom, vill inte missa en minut med honom. Men nu sover han så jag kan passa på att uppdatera om julbak och familjefoto

i onsdags var vi hemma hos min mormor för att baka pepparkakor och det blev hans första julbak :) 



dålig och suddig bild, men så blir det när man får be en liten kusin att ta bilden


lite gos med morbror också



Love var inte så arg som han ser ut!

idag kom vår bild med i en av tidningarna vi skickat in till, jag har inte bilden på min dator så jag kan inte lägga upp den här, men är inte alls nöjd, ingen bild blev bra och efter ca 1000 bilder så orkade vi inte mer och tog den som var bäst utav dom vi hade.



haha, jag var så trött på att behöva ta fler kort.


Kommentarer
Tove Hermansson

jag är inte så dålig...

2011-12-10 @ 12:54:02
URL: http://muaha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0