Efterkontroll

Idag har jag varit på efterkontroll, jag fick träffa en annan Bm än hon jag hade innan då hon (tack och lov) hade slutat, dock var denna nya inte mycket bättre, hon började med att fråga vilken vecka jag var i nu, samt att hon var oförstående och sur.

Var tvungen att väga mig, vilket jag inte har vågat göra på 2 månader eftersom jag inte orkat ta tag i det där med vikten än. 20 kilo hade jag gått ner!

Dock var mitt blodtryck fortfarande för högt så jag ska till en läkare för att kolla upp det nästa vecka.

I morgon tänkte jag försöka hinna in till stan, god natt.



Kommentarer
Rebecca

natti natti :)

2011-12-16 @ 00:23:29
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0