Kräftskiva.

jag har glömt bort att lägga upp bild på magen för vecka 33!

här kommer den v.33 (32+2)




igår var vi på kräftskiva hos min mor, det var mycket trevligt och gott, jag drack öl för första gången sen.. nyår!? alkoholfri såklart, den var mycket god, och då är jag ändå inte så förtjust i öl, men jag ska komma ihåg det till en annan gång :)

det känns som att det var första gången någonsin som henke och jag var lediga en helg tillsammans, jag jobbar ju nästan varje helg, och han är ledig varje helg. så det har varit helt underbart att få vara hemma hela dagarna tillsammans och kunna hitta på något för en gångs skull :) fast det har vi inte gjort, hehe vi har bara varit hemma (förutom kräftskivan) och städat, handlat, lagat mat och hyrt film, men jättemysigt har vi haft det iallafall.


idag fyller min bror Dick 26 år så jag passar på att gratta honom här också!

  hej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0