Frukostshopping!

Fick en inbjudan från H&M om VIP-frukost-shopping nu på morgonen med frukost och 20% på allt, så jag tog med Elin dit och vi hängde på låset 07.30 :)

blev lite enfärgade bodys till valpen, och pyjamas, ett linne till mig :)


vecka 36 är redan här och jag tog kort tidigt, tidigt i morse, då jag var uppe redan vid halv 5. (kan inte sova)




nu blir det en fortsatt lugn dag, behöver städa men har så ont i revbenen så jag tar mig knappt upp ur soffan, så jag vilar mig nog idag och ikväll ska Henrik träffa några kompisar så jag ska nog hyra film och ha välpbärare-myskväll!

hej :)


Kommentarer
Johanna

Det ser ut som du har växt massor sen vi såg sist!!! Oj! Kuuuul! :)

2011-08-26 @ 17:26:35
URL: http://johansvamp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0