kvällspyssel

jag har ju fått jättesträngt godisförbud av barnmorskan, så ikväll blev det att smaska i sig lite nötter istället för jag var så sugen :p

 


nu blev jag precis klar med ett barnvagnshänge som jag snickrat ihop själv :)
har letat och letat jättelänge efter ett hänge att ha i vagnen men kan inte hitta något jag gillar, vill ha nåt färgglatt och med lite roliga djur, men hittar bara bruna, vita och beiga färger, hur roligt är det att titta på?, eller finns det bara sånna med "kända" figurer som laban, barbapappa, tummen, osv. gillar dom inte alls.

så idag när Henke och jag var på Ikea en sväng så kom vi på att vi kunde göra ett eget hänge av alla roliga små djur dom har där, så jag har ägnat kvällen (det tog 10 min) åt att sy ihop de små liven med varandra.

var så trött när vi var där också att jag passade på att ta en lite powernap i soffan som vi har beställt :)






jag tycker det blev jättebra, precis som jag ville ha det, skojigt och färgglatt, jag tror att lillprinsen kommer gilla det också :)

bunusen var ju att det bara kostade 25:- istället för de 150-250:- man annars får betala för dem.



är ganska säker på att han kommer vara helt ensam om detta hänge :)


god natt :)


Kommentarer
Karin

Är det den soffan ni har köpt. Testade den på Ikea häromdagen. Var ju grymt skön!

2011-08-22 @ 18:23:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0