babykofta & babyraggisar

för några veckor sedan kom H&M katalogen hem hit, jag bläddrade snabbt igenom damkläderna (som inte direkt intresserar mig just nu men man vill ändå se vad som kommit in) och hittade babykläderna, blev dock mycket besviken så det inte var mycket jag fastade för alls, men några plagg hittade jag såklart.

när jag några dagar senare var inne i stan tänkte jag kolla och även köpa det i butiken, men då visade det sig att dom bara hade fått in delar av alla höstkläderna just då, och hon visste inte riktigt när resten skulle komma in, självklart var det allt som jag kollat på som inte hade kommit in.

så häromdagen var jag inne på hemsidan och kunde inte hålla mig från att beställa hem de plagg jag ville ha, en kofta och ett par raggarsockor

paketet kom igår så jag var inne och hämtade paketet innan jag skulle till BM idag på morgonen :)


köpte storlek 62 i koftan




och minsta storleken på raggisarna




han kommer bli jättesöt!!

vaknade vid halv 6 i morse och kunde inte somna om, så när jag kom hem från BM somnade jag sittandes i soffan, sen tog jag en fika på stan med Karin när jag vaknat till lite.

Henke lämnar mig för att fiska kräftor ikväll, jag fick en dumlekola som tröst och är fortfarande dötrött så jag ska bara ligga i soffan hela kvällen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0