shoppingdag!

min dag började med att när jag var tillräckligt vaken för att gå upp (9.30) så åkte jag till lantmännen, granngården eller vad det nu heter för att köpa spån till Allis. Och i den butiken så kan man antingen köpa vanligt kaninspån för 62:-




eller så kan man köpa ett lite större spånpaket för tex hästar för 89:-



jag har valt att ställa en tändsticksask brevid för att man ska förstå hur stor den är!

detta är ju helt sjukt, i samma butik så tar dom alltså i princip samma pengar för helt otroligt stor skillnad på spånmängd!! det är tur att jag som kaninägare är smart som går för det stora häst paketet som håller i ca ett år istället för det lilla som håller typ en månad!



på eftermiddagen åkte Anna och jag över till Öland och shoppade lite och avslutade det med årets första kulglass


jag köpta bla en kofta till bebisen




och ett par supersöta små stuprörsbyxor




:) bra dag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0