lite gnällig

igår var en riktigt bra dag! jobbade morgonpass (06-10), sen solade jag, slappade och sen när elin slutade jobbet så åkte vi och käkade kina, och efter det ut till stallet.

elin red ut på Prinsen och jag gick brevid, det var jättefint väder och allt var supermysigt!!


idag är en mindre bra dag, allt som typ kan va dåligt är dåligt.

mensvärk till 1000! det gör så ont att jag blir helt matt, huvudvärk!, jag har ju blivit beroende av snokspray eftersom att jag använt det i ca 2 månaders tid, jag vet att det är dåligt men jag klarar inte av att vara täppt i näsan hela tiden, och så glömde jag självklart sprayet hemma när jag jobbade idag så jag har inte kunnat andas på hela dagen

min visdomstand bråkar återigen och gör att allt tandkött mellan underkäken längst bak till överkäken längst bak är helt uppsvullen, öm och infekterad och det gör sååå ont så jag vaknar av det hela nätterna, kan knappt gapa för så känns det som att det ska spricka och gör ont, kan ju inte äta nåt hårt som måste tuggas, tex knäckebröd, nu har det gått så långt att det tillochmed gör ont när jag sväljer!!

hade ju som vanligt ingen matlust så när jag skulle äta idag så gick det inge vidare, vilket gjorde att jag förblev hungrig, vilket gjorde att jag såklart blev illamående.. aah ni hör ju- bara skit med mig idag.


så därför tänker jag gå och lägga mig nu och i morgon ska jag bara må bra hela dagen och så ska jag jobba!


v.16



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0