Hej.

jag kommer iband på att jag är gravid, att det är på riktigt, och då blir jag så glad att jag nästan börjar gråta.

fast att jag har alla tecken på att vara gravid och att jag har fått se den lilla valpen 2 gånger kan jag inte fatta det, det är så overkligt.

när jag pratar med folk om det känns det som att vi pratar om något som ska hända om några år och man drömmer sig bort lite, inte som att man pratar om något som är på gång, snart, även om det är långt kvar så är det snart!!


efter att jag hade kräkts nonstop i typ 2 månader vilket innebär att jag i princip inte hade någon mat alls i min kropp under den tiden, så började jag äta som vanligt igen, eller ne inte som vanligt, typ bröd det brukar jag inte äta. jag åt sjuka mängder bröd, vilket fick min mage att svälla nåt groteskt, men den har gått ner nu och jag ser typ ut som vanligt igen, skönt!

jag har fått en bok om barn av henkes mamma, den är jättebra där står allt man behöver veta! tex att det inte är farligt att sola solarie när man är gravid, så nu ska jag bli brun igen!!


jag läste om illamående, det visade sig att jag är både ett extremt fall
och ett undantagsfall



jag har inte så mycket mer att säga än att jag är så sjukt glad över henke´s och min lilla valp och jag vill att han ska komma ut nu, eller inte nu för han är för liten, men jag vill att det ska vara dags nu så vi kan få gosa med vår lilla bebis♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0