renovering

jag har varit hemma i min mammas lägenhet och målat lite


jag slog in garderoberna som ett paket, henke var så stolt över
mig, han trodde nog att jag inte skulle göra mer sen.. :P



jag målade både taket och väggarna :)



först var rollrarna slut, så då fick vi åka till jobbet och köpa mer, sen tog färgen slut så då åkte vi till jobbet och köpte mer, sen tog den slut igen, men då struntade vi i allt och åkte.


vi åkte för att hämta mammas katter som hade varit inne på kattpansionat i helgen


katten är hjulbent ^^



nu ska jag bada bort all färg jag har överallt och sen ska jag packa för i morgon bitti åker jag till Burlöv (typ malmö) för att hjälpa dom att bygga klart deras butik :):) det ska bli jätte roligt!


Kommentarer
Karin

Vad duktig du är emelie!!!!

2010-11-25 @ 10:48:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0