lite donings

jag har varit uppe på vinden idag och rotat fram lite gamla julsaker :) tänk vad fort man glömmer bort allt man har, hängde upp en gammal ljusslinga i köksfönstret som jag inte har sett sen vi bodde i ettan, och det var ju 3 år sen. det var lite pilligt att hänga upp den eftersom det var en slinga som jag hängde som ett draperi, men det blev okej, jag är okej nöjd.

nu kommer alla som åker förbi norra vägen se vart jag bor eftersom att slingan lyser ut mot vägen :)




en lampfot och stjärna har även inhandlats, det blev en röd stjärna i år, också helt okej fin, jag är inte 100 nöjd, men okej



när jag tittade i julsakslådan hittade jag alla julgranskulor, jag blev så glad så jag nästan fick kramp i kinderna, oj vad jag längtar tills jag får hänga upp dom i granen!! dock har jag inte än hittat någon bra plats att ställa den på än..

nu letar jag bara efter min runda guldkul-lampa, jag undrar vart den har tagit vägen..!?

trevlig helg!





Kommentarer
Thina

jag vill verkligen bli bjuden på fika snart!!

2010-12-08 @ 16:18:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0