halvdan.

ja, när jag vaknade i morse mådde jag inte bra alls, jag mådde illa, hade ont i magen, ont halsen, ont i huvudet, influensa-ont i hela kroppen. en liten släng av allt helt enkelt, usch jag var inte kry.

men jag drar mig från att sjukanmäla mig, så jag åt frukost, sminkade mig, och så klädde på mig för att gå ut, men då pallade jag inte mer, då brast det för mig och jag kände att det aldrig skulle gå att jobba idag, så jag ringde och sjukanmälde mig.

hämtade täcke och kudde, satte på mix megapol och bäddade ner mig i soffan. där låg jag som paralyserad och hade så ont överallt, frös och svettades om vartannat, ojade mig av smärta så fort jag rörde mig.

efter några timmars laddning och pepping orkade jag tillslut gå upp och ta en värktablett, och vips mådde jag nästan bra igen. nu är jag bara varm och den ettriga huvudvärken som vägrar ge sig.



så i morgon blir det jobb igen :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0