first addwent.

min morgon idag var inte okej, hade glömt mobilen på jobbet igår och henke var och jagade så jag kunde inte ställa nåt alarm till idag, men jag hittade en gammal veckarklocka som jag ställde på halv 9 (jobbet börjar halv 10), jag vaknar vid 09.10 i panik att klockan inte ringt!! då har väl klockjävlen stannat!!

panik på med kläderna ut till henkes bil. och så lyckades jag inte låsa upp bilen på knapparna så jag tar för givet att den inte funkar och låser upp bilen den vanliga vägen, då drar billarmet igång, paniiik "hur fan får man av detta nu då!?" så jag tryckte på alla (2) knappar samtidigt och det gick vägen, hoppar in i bilen och upptäcker att bensinen är nere på reserven, men det finns inte tid till att tanka och "hoppas hoppas att jag tar mig till jobbet", det gjorde jag, efter att jag körde fast för att plogbilen har plogat in bilen!! 


nu har jag har suttit och pillat ihop en anventsgrej att tända ljusen på :)




har även en lite mer vanlig, men vad tusan gör flugsvamparna i en adventsljusstake!?




nu ska jag slira bort till tågstationen och hämta min emma som äntligen kommer hem efter ännu en vecka i norge :)


Kommentarer
Tove :3

Haha:D Snacka om otur!

2010-12-28 @ 15:03:25
URL: http://awesometove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0