Burlöv

hemma igen efter tre intensiva dagar i burlöv, eller jag kom hem igår kväll.
skulle egentligen bara varit där måndag och tisdag men dom behövde mer hjälp så jag fick stanna onsdag också, och det har verkligen varit många timmars jobb i tisdags jobbade vi 06.00-22.00. men det har varit grymt kul och och lärorikt, jag har verkligen haft jätteskoj :) och idag öppnade dom sin nybyggda butik, jag hoppas verkligen att allt gick bra!



just nu är det friskisgymparna som underhåller mig med deras friskismoves, snart ska jag köra mamma till flyget och sen senare ska henke och jag gå på harry potter :) efter 42 timmars jobb sen i måndags och 8 timmars bilåkande och alldeles för lite sömn så hoppas jag att jag inte somnar under filmen ;)

efter filmen så bär det av ut till skogen, till mamma och vara kattvakt tills hon kommer hem på tisdag

hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0