SM-helgen :)

då var helgen som man tränat, peppat och längtat efter i ett år över..

i fredags var jag på jobbet ett par timmar på personalmöte och sommarutbildning, sen åkte jag direkt till tullen och dumpade av mina grejer, till henkes jobb och lämnade bilen och tog min cylkel som stod där, och cyklade tillbaka till tullen :D

sen packade vi in oss i minibussarna och började köra mot Norrköping där SMet hölls.

när vi kom fram så körde vi musiktest, det gick bra, alla var lite oroliga för att golvet var halt men jag tyckte det var jättebra golv.


tävligen på lördagen gick jättebra för oss, med 5 tapp, och det var så roligt, för pressen och nervositeten man känner innan är så jobbig, och när det går så bra så är det en grymt skön känsla, och stämningen i teamet är mycket roligare :P

det gick bra för alla andra starter från kalmar också, och jag hann även kolla på några andra också, kuuul :)


på lördagskvällen hände det inte så mycket, det var lite middag, men den är knappt värd att nämnas, efter det skulle vi gå till en mack, men hittade den inte, hehe istället hamnade vi i vad jag tror var Norrköpings "berga centrum" det sig i princip likadant ut iallafall, där fanns en sunkig pizzeria, en frisör, ett konsum och ett konditori, massa barn som cyklar runt och lite på efterkälken kommer en unge på sparkcykel, en läskig tant som har vitt svintohår, röker och haltar lite. turkar, och något som skulle kunna vara "Norrköpingsbrats" det påminnde lite om det, men dom var inte riktigt där än, haha

söndag Final:
pepp pepp pepp!! det gick jättebra för teamet, vi tappade mer på söndagen men energin var så mycket bättre, bra power, och dom hade kul! jag är så grymt glad och stolt över dom :):)

vi tog silvermedalj och har kvalat till tävlingen Cup Of Clubs som hålls i Sheffield i England i Juli. kul kul kul!!







jag har haft en galet rolig helg, har skrattat grymt mycket :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0