Lady gaga!!

jag kom på att jag inte har uppdaterat om lady gaga i fredags.


jag hämtade elin på jobbet, vid typ 10, sen var det bara att trycka plattan i mattan och åka mot stockholm :)

Lady gaga skivan gick självklart varm i bilen heeela vägen upp :)




när vi kom till stockholm kom vi precis i rusningstrafiken, det tog ca 1 timme att komma in i stockholm, så när klockan börjar bli 4, halv 5 i kalmar så ska man inte klaga, det tar mer tid med mer trafik men det rullar iallafall på!!


vi hade bara liiite problem att hitta i stockholm, men vi kom fram till globens parkeringshus tillslut, och sen gick vi direkt och åt lite.

efter vi hade ätit så var klockan så mycket att det inte var någon mening att gå in till stan så vi gick in på globen och satte oss i baren där inne. och så köpte vi såklart varsin lady gaga T-shirt :)








klockan halv 8 började förbandet "Semi Precious Weapons" jag hade aldrig hört talas om dom innan, och först så blev jag chockad när det kommer ut en man i strumpbyxor, klackskor och ett linne som knappt täckte rumpan, och som kickade med benen hela tiden, han vad jättevig. men till min förvåning så var dom riktigt bra :) jag tyckte verkligen att dom var superbra, så det var jättekul :)

det finns 3 låtar med dom på spotify, "put a diamond i it" är riktigt riktigt bra!!


prick halv 9 började lady gaga, och ett fullsatt globen jublade! det var grymt. hon började med en av mina favoritlåtar "dance in the dark" sen rullade det på!! men höjdpunkterna var speechless, teeth, paparazzi, just dance, bad romance och telephone.



ganska dålig kvalite, men ändå!




det här var något av det galnaste jag varit med om, jag älskade verkligen britney på globen i somras, med detta slog henne med hästlängder. hon var verkligen helt underbar, sjöng live hela konserten igenom och pratade mellan varje låt. jag vill verkligen gå igen när hon kommer till malmö i november! man måste uppleva det för att förstå hur bra det var, men det var faskimig heeelt magiskt!








när vi skulle åka hem så tog det 1 timme att komma ut ur parkeringshuset, vi stod på våning 3 och alla under oss skulle ut innan så det tog sin tid, och det var ju inte så kul med tanke på hur lång väg vi hade hem, men vi åkte från stockholm vid 12 på kvällen och var hemma vid halv 5 på morgonen, så det var bra jobbat tycker jag :)

 när jag kom hem så fick jag sova några timmar och sen var det upp och jobba!!


nu har jag åkt på nåt halsochförkyldnings-virus, det tycker jag inte alls om!! vill inte vara sjuk. igår kväll när jag skulle sova frös jag så mycket att jag hade långbyxor, långärmat, både henkes och mitt täcke, men frös ändå.

usch och fy och blä, idag kommer det några från borås och kollar på lägenheten, snacka om press när folk åker så långt bara för att kolla på en lägenhet, så jag får glömma allt som har med sjukdomar att göra ett tag och städa upp här. fyy fan, vill inte..

aja men det var allers idag tror jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0