dags för flytt!


ja som jag sa så var det ett par här igår från Borås och kollade på lägenheten, och jag kände lite press, när man åker från Borås för att kolla på en lägenhet så vill man ju inte göra dom besvikna, plus att vi verkligen vill bli av med lägenheten. men dom tyckte att den var jättefin och ville ha den :):)

så nu blir det flytt för oss den 1 juli, wihoo nu känns det verkligen som att det är pågång... umfh nu blev jag helt plöttsligt alldeles matt när jag tittar mig omkring och ser allt som ska packas, allt som inte kommer få plats i den nya lägenhete, (då den är ca 20 kvadratmeter mindre).

men det löser sig, det gör det alltid, men jag har en stark känsla av att henke och jag inte kommer att vara överäns på en hel del punkter "/



idag är det lite bättre med min sjukdom, halsen gör fortfarande sjukt ont och jag blir bara mer och mer förkyld, men jag har inte någor feber mer och jag känner mig alldeles för frisk för att vara hemma, jag vill uuuut i det fina vädret. plus att jag har duschat, och det är konstigt tycker jag, men när man är sjuk, och man duschar så mår man så sjukt mycket bättre, nästan som om man tvättar bort all sjukdom, undra varför det är så!? för att man är sjuk har väl inte med att man är ofräsh att göra, för så ofräsh är jag inte.


nu känner jag att jag gled iväg på mina "miningslöst-vetande-tankar" så jag tror att jag måste "cut´a" här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0