vart tog armbandet vägen?

härom dagen var jag ute på internet och letade efter ett halsband från rock by sweden, men hittade istället ett armband, jag typ dog när jag såg det för det var så snyggt, och jag bestämde mig direkt för att jag skulle ha det. Sen typ 2 dagar senare skulle jag visa det för henke, och då finns det inte, det finns inte någonstans, jag har googlat det och kollat in alla sidor som säljer "rock by sweden" prylar, men kan inte hitta det, det har liksom försvunnit från jordens yta, eller har jag drömt det.. jag vet inte men jag vill typ gråta för jag vill verkligen ha det armbandet!!

hittade nu istället ett liknande armband som också är sjukt snyggt som jag också vill ha, men det andra är 1000 gånger snyggare och jag vill 1000 gånger mer ha det..

"dödskallearmbandet-som-är-snyggt-
men-långt-ifrån-lika-snyggt-som-det-andra"


det som jag ville ha från början är som 2 lite tjockare länkar, och så sitter det en stor dödskalle mitt på och två lite mindre på sidorna av den stora, nån som vet vart det finns att få tag på!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0