rammstein

tisdagen den 17 februari åkte jag och henke till lund och hälsade på karin och david :) men det var inte bara för att hälsa på dom som vi åkte dit utan vi skulle gå på rammstein i malmö på kvällen!! henke hade fått det i fördelsedagspresent av mig :)

på vägen till lund så stannade henke och jag och tog en liten paus, på rastplatsen hade dom en inhängnad med getter, hehe vi såg en superrolig get som såg ut som att den hade jättestora tänder, typ som åsnan i shrek :P




konserten var helt sjukt bra och det var helt magiskt att vara där, dom sprutade massa eld i varje nummer och det går typ inte att förklara hur coolt det var att vara där!!

jag köpte en tröja :P


karin och david :)


malmö arena var full!!


under låten "pussy" åkte Till runt på en jättestor manslem
framför scenen och sprutade skum över publiken



sista låten "engel" var otrolig.



jag var grymt nöjd, för dom spelade en av mina favoriter från den nya skivan- "fruling in paris" den var riktigt bra, men jag saknade också några låtar. men det var kanon, och henke var jättenöjd så det var kul :)






på vägen hem stannade vi på max och åt, jag ville absolut testa maria montazamis hamburgare "hot american" men blev sjukt missnöjd, för på bilden var det ju sallad, tomat och lök på hamburgaren.. men inte på den jag fick "_  usch, usch, usch!!




over and out.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0