maria montazami <3

just nu ligger jag i soffan och orkar inte gå upp, var tvungen att köra henke till jobbet vid halv 8 idag om jag ville ha bil till jobbet, min bil är tydligen sönder "w jag börjar vid 10 så jag måste snart gå upp och börja göra mig i ordning :) idag blir det kaffe och äggmacka till frukost, gott.
vakna med the voice är ju ett galet roligt program, just nu är maria montazami gäst, tycker hon är hur cool som helst, haha jag ska bli som hon en vacker dag..
sen ikväll ska jag köra mamma till flyget, hon ska till stockholm över helgen, och jag ska bo hemma hos mamma hela helgen och gosa med katterna :) det ser jag fram emot, träffar ju aldrig dom annars
dethär var ett jävligt tråkit inlägg. men det händer inte alltid bara kul saker i mitt liv ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0