lite pinsamt "w

jaha att det "töar" bryder alltså att snön smälter, eller!? haha jag har alltid trott tills nu (22½ år senare) att töa betyder typ snöa lite, som att det duggar när det regnar lite, haha jaha dethär var ju lite pinsamt känner jag nu..


idag är det för övrigt min första dag på frukterianveckan, och även första dagen på "emelie-och-henrik-byter-hushålls-roller-veckan" så nu måste jag göra allt hushålls-sysslor som henrik brukar görna, vilket innebär laga mat, städa, diska (diska, fyy fan det är det värsta), och han får göra det jag brukar göra, lata sig i soffan, ja det kan blir kul och se hur dethär slutar.. plus att jag börjar jobba klockan 6 hela veckan och kommer vara helt slut om eftermiddagarna.


nu ska jag gå och göra mig en fruktsmoothie och kolla klart på oscarsgalan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0