heldag i karlskrona

ja eftersom att filmen remember me inte kom till kalmar så packade elin och jag in oss i bilen idag och åkte till karlskrona för att se den :)  och jag har haft så galet kul!!

på vägen dit så stannade vi självklart på rusta i lyckeby hehe ingen av oss hade varit där innan och det är alltid kul att kolla in andra butiker. när vi kom till karlskrona så gick vi och käkade lite, sen så shoppade vi.



 och sen så gick vi och hämtade ut biljetterna. men då hade vi en timme kvar att fördriva så då gick vi spontant in på en salong och plockade mina ögonbryn, haha ja det var verkligen inte planerat men elin pushade mig så jag gjorde det.



haha sen frågade hon om hon skulle trimma min mustach också när hon ändå höll på, haha det var helt sjukt.

men så till filmen då, den var så sjukt bra och sorglig, både elin och jag bölade som barn på slutet haha, alla vände sig om och kollade på oss där vi satt och skrattade och grät om vartannat. men jag tror inte att det var ett enda öga torrt där inne, men elin och jag var nog värst. 

så den var sjukt bra, men jag hade inte väntat mig det slutet, inte förutsägbar alls!! 





Kommentarer
Anonym

Fan så kul vi hade det gumman! DU ÄR BÄST!! Tycker om dig så mkt =)

2010-03-20 @ 18:55:55
URL: http://elin_rosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0