en glad dag :)

igår jobbade jag hela dagen och direkt efter det åkte jag hem till molle och therese för att äta årets första grillat :) jättegott var det, sen kollade vi på en film som jag inte vet vad den heter men som var sjukt bra iallafall.

  


idag är vädret strålande, fast jag tycker man börjar vänja sig vid det, vad som dock var länge sen jag vande mig vid är att vara ledig. men det är jag idag :) och idag skulle henke och jag åkt och kollat på en ny bil till mig, för han tycker att det är dags för det nu. men alla bilaffärer hade tydligen stängt på söndagar (dåligt!!), så det blev inge kolla ny bil..

men vi åkte och storhandlade istället :) och jag har handlat massa massa frukt för min frukterianvecka, men jag har bestämt mig för att bara köra det på halvfart, hehe, jag vet nämnligen att jag inte kommer att kunna motstå kycklingtacos i morgon.




när vi kom hem lagade vi skitäcklig soppa som smakade curry, och jag hatar verkligen curry (fy faaan!) sen städade vi lite här hemma, men jag kände att jag inte utnyttjat det fina vår/vinter vädret så jag släpade ut henrik på en liten promenad, han ville verkligen inte så den blev inte så lång "/




nu blir det bara att slappa ett tag, sen ikväll ska jag vara med Johnny :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0